وبلاگ

باربری رامسر به قزوین [☎️09119094729]

مقدمه

باربری رامسر به قزوین به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین موسسه باربری و حمل و نقل بین شهری نامی مطرح و آشنا است. این مجموعه در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی منزل، ادارات و … فعالیت داشته و دسترسی خوبی به ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری دارد. این گروه به صورت همه روزه، انواع خودروهای ویژه حمل بار را در اختیار مشتریان و صاحبان بار قرار می دهد.

 چنانچه شما نیز می خواهید بار و اثاثیه منزل و دفتر کارتان را به مکان دیگری منتقل کنید، این متن می تواند برای شما مفید واقع شود. در این مقاله به موقعیت جغرافیایی رامسر، مسیر ارتباطی رامسر به قزوین، هزینه بار، انواع خودروهایی که در این زمینه فعالیت می کنند و … می پردازیم.

موقعیت جغرافیایی رامسر

 اجازه بدهید قبل از بررسی خدمات باربری رامسر به قزوین درباره موقعیت جغرافیایی این شهر توضیحاتی ارائه بدهیم. رامسر که یکی از شهرهای استان مازندران است، در شرق شیرود واقع شده است. این شهر باستانی از غرب به شهر چابکسر و دهستان اوشیان در استان گیلان محدود می شود. رشته کوه های البرز در جنوب رامسر واقع شده و دریای مازندران در بخش شمالی این شهر می باشد. نام قدیم این شهر سخت سر بوده و وجه تسمیه آن سرسختی و مقاوم بودن مردم این ناحیه در برابر حکام ستمگر محلی بوده است.

اگر به دنبال ارسال بار یا اسباب‌کشی از رامسر به قزوین می‌باشید و دچار ابهام در انتخاب باربری هستید، شرکت باربری رامسر می‌تواند به شما کمک کند. برای ثبت سفارش ارسال بار به قزوین، می‌توانید با شماره‌های زیر که طول شبانه‌روز در دسترس هستند، تماس حاصل نمایید:

09119094729 – 01132291583

خوب است بدانید، مسیر رامسر به قزوین یک مسیر پرپیچ و خم می باشد. اگر راننده با سرعت مجاز و در ترافیک نرم و روان از رامسر به سوی قزوین براند، چهار ساعت و سی دقیقه زمان می برد تا به مقصد برسد. البته مسیر دیگری نیز برای رامسر به قزوین در نظر گرفته اند؛ آزادراه قزوین شما را با سرعت و ایمنی بیشتری از رامسر به قزوین می رساند. در این صورت راننده با عبور از رشت و با طی 413 کیلومتر می تواند به قزوین برسد.

هزینه باربری رامسر به قزوین

تعرفه اثاث کشی رامسر به قزوین به چند فاکتور مهم مرتبط می شود. نوع خودرویی که برای جابجایی بار و اثاثیه در نظر گرفته می شود، در جابجایی قیمت ها بسیار اثرگذار می باشد. مسلما کرایه وانت بار با کامیون با هم فرق دارد. اینکه خودرو مسقف باشد یا نباشد می تواند در اختلاف قیمت ها موثر واقع گردد. مسافت بین رامسر به قزوین، محدوده باربری، تعداد پرسنل، نوع، وزن و سایز بار، وضعیت ترافیک و آب و هوا از دیگر عواملی هستند که می توانند قیمت باربری رامسر به قزوین را تغییر دهند. کلیه قیمت ها طبق تعرفه اتحادیه رامسر تنظیم و ارائه می شوند.

اثاث کشی رامسر به قزوین و دیگر خدمات

حمل اثاث رامسر به قزوین، با ارائه خدمات متنوعی صورت می گیرد. خدماتی مانند بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث از مبدا به مقصد و برعکس، توسط این گروه انجام می شود. خدماتی چون بسته بندی وسایل سنگین و حمل آن از دیگر مواردی است که می تواند سلامت وسایل شما را تضمین کند. کارگران حرفه ای و متعهد این مجموعه به خوبی لوازم شکستنی را بسته بندی کرده و آنها را سالم به مقصد می رسانند.

این گروه کلیه لوازم بسته بندی وسایل خانگی و اداری را همراه داشته و در ایمن ترین سطح ممکن اقدام به جابجایی بار می کنند. همچنین شما می توانید خدمات تخلیه و بارگیری انبار کارخانه، دفاتر و واحدهای مسکونی خود را به پرسنل این مجموعه بسپارید. حمل و نقل اثاثیه، کار سخت و دشواری است که باید آن را به دست متخصص حرفه ای و با تجربه بالا سپرد.

باربری رامسر به قزوین تمامی ویژگی هایی یک مجموعه کارآمد و حرفه ای را در اختیار دارد. تحویل به موقع بار، انتقال ایمن و سریع وسایل، داشتن تعهد و اخلاق کاری و سرویس های پشتیبانی و … از جمله خدماتی هستند که به مشتریان ارائه می گردند.

حمل اثاث رامسر با چه خودروهایی انجام می شود؟

از جمله مواردی که می تواند یک موسسه حمل و نقل معتبر را از دیگر شرکت های باربری جدا نماید، نوع خودروهایی است که در آن مجموعه فعالیت دارند. کلیه ناوگان حمل و نقل این موسسه کامل و به روز می باشند. شما می توانید انواع خودروهای باری سنگین و سبک را برای مقاصد باربری خود انتخاب کنید. خودروهایی که توسط این گروه خدمت مشتریان ارائه می شوند، عبارت هستند از:

  • نیسان
  • انواع خاور روباز، مسقف و بغل دار
  • حمل وسایل با انواع ماشین های جفت و تک
  • حمل وسایل انواع خودروی تریلی کفی، بغل دار و ترانزیت
  • خودروهای باربری با ظرفیت بیست و چهل فوت
  • حمل وسایل و بار توسط کمرشکن و بوژی

هر یک از این خودروها با نظر به گنجایش و ویژگی هایی که دارند برای انتقال انواع بار و وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. چنانچه به مشاوره کارشناسان حمل و نقل اثاثیه نیاز داشتید، می توانید همه روزه از واحد پشتیبانی این وب سایت راهنمایی بخواهید.

استعلام کرایه خدمات حمل بار

برای استعلام هزینه کرایه باربری رامسر به قزوین لازم است یک روز پیش از جابجایی اثاثیه با کارشناسان این وب سایت در تماس باشید. همچنین حتما نوع و وزن اثاثیه، سایز آن ، تاریخ و مکان دقیق بارگیری و تخلیه اثاثیه یا لوازم اداری را در اختیار کارشناسان حمل و نقل قرار دهید. همچنین در صورت لزوم درباره ارزش مالی اثاثیه و لوازم نیز با کارشناسان این وب سایت گفتگو کنید. ناگفته نماند، موسسه اثاث کشی رامسر به قزوین با از میان برداشتن کلیه واسطه ها و دلالان سعی می کند تا کرایه حمل اثاثیه را کاهش دهد. این گروه ارائه دهنده، خدمات اثاث کشی به شهرهای دور و نزدیک بوده و دارای خدمات بیمه و بارنامه حمل بار نیز است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خدمات بیمه و بارنامه حمل بار

شرکت باربری رامسر به قزوین برای کلیه اثاثیه و لوازم دفتری و …. بیمه نامه و بارنامه صادر می کند. در حقیقت این مجموعه دارای کلیه مجوزهای قانونی و لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد. صدور بیمه نامه این اطمینان خاطر را به مشتری می دهد تا وسایل و اثاثیه، سالم و بدون کمترین مشکلی به مقصد برسد. چنانچه آسیبی به لوازم، دستگاه ها و اثاثیه وارد آید، شرکت بیمه خسارت آن را به مشتری پرداخت خواهد کرد.

4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x